חושבים שאתם צריכים תיקון מזגן

חושבים שאתם צריכים תיקון מזגן? את מי כדאי להזמין ומתי? כל התשובות לכל השאלות!

המזגן הפסיק לפעול? התחיל לקצר? יש לו נזילה? אין סיבה לדאגה. הרימו טלפון לטכנאי מוסמך למיזוג אוויר ותוך מספר שעות בודדות התקלה שלכם תיפתר. עלות תיקון מזגן בדרך כלל אינה יקרה, כל עוד התקלה אינה בהחלפת חלקים עיקריים במזגן. רוב התקלות הינן תקלות פשוטות שנפתרות תוך זמן קצר כגון: מילוי גז למזגן, החלפת קבלים, פתיחת צינור סתום שגורם לנזילה, תיקון דליפת גז ועוד. בשיחתכם עם הטכנאי תארו לו בדיוק את התקלה, נסו לבצע תחקור קטן על התקלה כמו: מה עלות ממוצעת לתיקון התקלה? וכיצד היא נגרמה?. שאלות אלה יעזרו לכם ללמוד להבא כיצד לשמור על המזגן וכך תוכלו להעריך את גודל הנזק.

מומלץ לוודא אם יש לכם אחריות על התקלה, לעיתים התקלה כבר הייתה בעבר וטופלה על ידי טכנאי, נסו להיזכר אם התקלה כבר הייתה העבר והאם טופלה על ידי טכנאי שנתן לכם אחריות. במידה והתקלה כבר הייתה או שתזמינו את הטכנאי שנתן לכם את האחריות או שתטפלו אצל טכנאי אחר על מנת שהתקלה לא תחזור פעם נוספת. מומלץ לשאול את הטכנאי מה התקלה וכיצד יש לתפור אותה. בהחלפת חלקים יש לבדוק כי החלקים החדשים שמתקין הטכנאי הם חלקים מקוריים ולא תחליפיים. אם אינכם בטוחים שיש צורך בהזמנת טכנאי בתקלה הקיימת ניתן להתייעץ עם טכנאי מוסמך למיזוג אוויר שיעניק לכם את כל המידע הדרוש ויחליט יחד אתכם האם מומלץ שהוא יגיע אליכם לבדיקה או שניתן לוותר על ההגעה וזו תקלה שלא מצריכה טיפול מידי.

תיקון מזגן בדרך כלל נעשה עד 24 שעות מהזמנת הטכנאי, ברוב המקרים הוא מגיע הרבה לפני ומעניק לכם פתרון במקום. הקפידו על הזמנת טכנאי שיעבוד ברמה מקצועית. רוב הטכנאים מטפלים בכל סוגי המזגנים, אך מומלץ לוודא עם הטכנאי שהוא מתמחה בתיקון מזגנים מהסוג שקיים ברשותכם: מזגן רצפתי, עילי, מרכזי. ברוב הפעמים הטכנאי ישאל אתכם את השאלות במידה ולא מומלץ לתת לו את כל הפרטים לפני שהוא מגיע אליכם.

צרו קשר

טכנאי מזגנים

מידע מקצועי

דילוג לתוכן